خرید سیسمونی ارزان

بازدید: 273 بازدید
وبلاگ خرید سیسمونی

معرفی فروشگاه اینترنتی خرید سیسمونی و فروشگاه حضوری خرید سیسمونی

خرید سیسمونی ارزان در تهران

سیسمونی تهران| فروشگاه های سیسمونی تهران|پخش عمده سیسمونی تهران| مراکز خرید سیسمونی نوزاد تهران| سیسمونی ارزان در تهران| سیسمونی عبدل آباد تهران | سیسمونی بهار تهران

در داخل شهر تهران هایپر سیسمونی علی کالا یک فروشگاه به وسعت حدود ۷۰۰ متر مربع تنوع بی نظیری از اقلام ایرانی و خارجی سیسمونی را در خود جای داده است.

خرید سیسمونی ارزان در شیراز

سیسمونی شیراز| فروشگاه های سیسمونی شیراز|پخش عمده سیسمونی شیراز| مراکز خرید سیسمونی نوزاد شیراز| سیسمونی ارزان در شیراز| سیسمونی صدرا شیراز
بهترین جا برای خرید سیسمونی در شیراز کجاست؟

سیسمونی یاسمنشیراز، خیابان توحید (داریوش)، مجتمع تجاری شعله، فروشگاه یاسمن
سیسمونی بزرگ مام بابشیراز، بلوار عدالت جنوبی، کوچه ۴۵ (خیابان شهید کارده)، بعد از چهارراه اول، پلاک ۳۱۶

جدیدترین مطالب که ممکن است نخوانده باشید

  • راهنمای خرید برند آشور و تیک تاک
    برند آشور و تیک تاک Tik tak یک برند ایرانی با کیفیت زیز نظر آقای آشور در زمینه تولید لباسهای تکه ای نوزاد و کودک می باشد. این برند که سابقه طولانی در تولید این لوازم دارد از برند های مطرح لباس پنبه ای نوزادی می باشد.
  • دانالو تولید کننده لباس نوزاد
    دانالو ( Danaloo) یکی از بزرگ ترین تولید کننده ها در زمینه لباس نوزادی در ایران می باشد که فعالیت خود را از سال ۱۳۶۵ شروع و در طی این سال ها تلاش خود را برای رضایتمندی هر چه بیشتر خریداران متمرکز کرده است
  • خرید سیسمونی ارزان
    چطور در خرید سیسمونی نوزاد صرفه جویی کنیم؟ خرید لوازم کودک یا سیسمونی، یکی از سخت‌ترین کارهایی است که والدین قبل از به دنیا آمدن نوزادشان باید انجام دهند. بخشی از سختی کار، مربوط به هزینه‌های سیسمونی است. تا جایی که برخی از والدین مجبور می‌شوند از خرید برخی از لوازم ضروری کودک منصرف شوند. اما این روش اشتباه است و راه‌هایی وجود دارد که نه تنها می‌توان بیشتر نیازهای ضروری کودک یا نوزاد را تامین کرد، بلکه می‌توان این کار را با صرف هزینه‌های کم و ارزان نیز انجام داد. این راه‌ها که می‌توان آنها را مهارت‌های خرید نامید، شامل موارد متعددی است که اجرای آن‌ها باعث صرفه‌جویی می‌شود.
  • نکاتی در مورد لباس‌های نوزاد در چند هفته اول پس از تولد
    تحقیق و داشتن آگاهی قبلی در مورد ویژگی‌های لباس نوزاد می‌تواند به خرید مناسب شما و پرهیز از خریدهای اضافی …
  • نکاتی در مورد بند ناف نوزاد و مراقبت از آن
    نوزادان مواد غذایی و اکسیژن را در رحم مادرشان از طریق جفت دریافت می‌کنند که به دیوارۀ داخلی رحم متصل …
  • مرکز پخش و عمده فروشی سیسمونی علی کالا
    مرکز پخش و عمده فروشی علی کالا در شهر تهران عرضه مستقیم محصولات شرکت هایی از جمله پوشاک دانالو، پوشاک نی نی سان، پوشاک بی بی وان، دلیجان، ارابه، بیبی لند، زویه، بیبی مک ،مینی واش بلسون ، مینی واش فریدولین، ظروف غذاخوری پارس اوپال، چینی مقصود،بست بیبی Best Baby، سرویس خواب پگاسوس، تخت های کنار مادر،ساک لوازم مامی بگ(ایرانی و خارجی)،دستگاه بخورهای ایرانی،وی کر،مایا،یومامی، محصولات فیروز، محصولات هولا تویز،اسباب بازی های هولا تویز، محصولات سپیده تویز، دکتر کیسون، رووکو Rovco، مولفیکیس، مای بیبی، چیکو بیبی،سودوکرم و کرم پناتن،محصولات تاتیا،سامیا تویز،تیک مک و بسیاری از تولیدی های ایرانی را از ما به قیمت کارخانه خریداری نمایید.
  • ملزومات مورد نیاز والدین برای کودکان در سفر اربعین چیست؟/ تجربیات سال گذشته را بخوانید
    اگر می‌خواهید با بچه‌ها پیاده‌روی اربعین را تجربه کنید باید حواستان باشد که شرایط سفر را با توجه به شرایط کودک خود هماهنگ کنید. اگر تصمیم گرفته‌اید همراه کودک خردسالتان به این سفر بروید، باید تمام جوانب و مشکلاتی که ممکن است برایتان به‌وجود‌ آید را قبل از آغاز سفر درنظر بگیرید. شما باید وسایل بیشتری با خود بردارید تا هم خودتان و هم کودکتان شرایط بهتری داشته باشد. فراموش نکنید که باید صبر و تحملتان را در این سفر، از قبل بیشتر کنید و برای بازی با کودکتان زمان و وقت بگذارید.
  • معرفی محصولات برند اینتکس
    شرکت اینتکس intex اولین و بزرگترین شرکتی است که در زمینه تولید محصولات بادی و تفریحی-ورزشی فعالیت میکند. این شرکت با تولید بیش از ۵۰۰ مدل از محصولات بادی, ورزشی, کمپینگ و ورزشی بزرگترین و بهترین تولید کننده این محصولات در تمامی کشور های جهان میباشد. تمامی شرکت های معتبر بادی ساز دیگر دنیا که دارای استاندارد میباشند از همین شرکت منشعب شده اند.

خرید سیسمونی ارزان در قم

سیسمونی قم| فروشگاه های سیسمونی قم|پخش عمده سیسمونی قم| مراکز خرید سیسمونی نوزاد قم| سیسمونی ارزان در قم| سیسمونی ارزان در قم

خرید سیسمونی ارزان در اهواز

سیسمونی اهواز | فروشگاه های سیسمونی اهواز |پخش عمده سیسمونی اهواز | مراکز خرید سیسمونی نوزاد اهواز | سیسمونی ارزان در اهواز| سیسمونی اهواز نادری

سیسمونی شازده کوچولو اهواز در نادری واقع شده است. سیسمونی و پوشاک نوزاد شازده کوچولو 
سیسمونی بیبی وان نمایندگی بهآوران اهواز در مجتمع ایران نگین در کیانپارس واقع شده است. 
پوشاک کودک و نوجوان فرزند من اهواز واقع در کیان آباد کلکسیونی از بهترین برندهای لباس کودک و نوجوان و سیسمونی نوزاد
نی نی شاپ اهواز در پاساژ نوروزی در بازار امام

خرید سیسمونی ارزان در اراک

سیسمونی اراک| فروشگاه های سیسمونی اراک|پخش عمده سیسمونی اراک| مراکز خرید سیسمونی نوزاد اراک| سیسمونی ارزان در اراک| سیسمونی لاکچری در اراک

خرید سیسمونی ارزان در مشهد

سیسمونی نوزاد مشهد از آن دسته حرفه هاست که شاید اکثر ما مشهدی ها بدمان نمی آمد در این حرفه شاغل بودیم و ما مشهدی های با ذوق وقتی از جلوی این مغازه ها رد می شویم بی اختیار چند دقیقه ای را می ایستیم و با شوق و ذوق به انواع وسایل و لباس های کوچک و رنگارنگ و سیسمونی نوزاد مشهد نگاه می کنیم, مهم نیست که در اطرفمان نوزاد و بچه کوچک باشد یانه, نوزاد و تمام چیزهایی که به او مربوط می شود برای خیلی ها جذاب و دوست داشتنی است.

تهیه سیسمونی نوزاد در مشهد
ازقدیم جزو رسم های ما ایرانی ها بوده است که تهیه سیسمونی نوزاد معمولا توسط خانواده دختر برای اولین فرزند خانواده انجام می گیرد و در ماه هفتم بارداری دختر طی مراسمی به خانه دختر و پسر که تازه پدر و مادر شده اند, برده می شود و با دعوت فامیل های دست اول و تهیه چند نوع غذا و شیرینی و دادن هدیه دورهمی و جشنی قبل از به دنیا آمدن نوزاد به یمن اضافه شدن عضویی به خانواده برپا می شود.

خرید سیسمونی ارزان در تبریز

نکات خرید مقرون به صرفه سیسمونی نوزاد

وبلاگ خرید سیسمونی
وبلاگ خرید سیسمونی

چرا باید به دنبال راه‌های خرید ارزان باشیم؟

خرید ارزان یا مقرون به صرفه یا صرفه جویی در خرید، یکی از راه‌های مقابله با بحران‌های اقتصادی است. وقتی شرایط اقتصادی در کشوری بحرانی است یا تورم بالا است، باید تدابیری جهت مقابله با گرانی‌ها به کار رود. به خصوص آنکه قشر ضعیف جامعه ممکن است بیشتر در معرض آسیب‌های اقتصادی باشد.البته تنها موضوع گرانی و یا وضعیت بد اقتصادی، عامل شناخت مهارت‌های خرید ارزان یا مقرون به صرفه نیست، بلکه یادگیری این مهارت‌ها، تکنیکی جهت افزایش سواد مالی و راه‌های صحیح هزینه کردن و پس انداز کردن است. حالا برسیم به راه‌های خرید ارزان و مقرون به صرفه لباس و سیسمونی نوزادان.

۱) به دنبال خرید لباس‌ها و وسایل ارزان باشیم

برخی تصور می‌کنند خرید ارزان به معنای خرید اجناس و لوازم بی‌کیفیت است. از این رو غرور و مقاومت خاصی در خرید لوازم ارزان قیمت دارند، اما واقعا اینطور نیست. بسیاری از لوازم ارزان قیمت، کیفیت مناسبی دارند و ممکن است یک لباس مشابه در مراکز فروش مختلف، قیمت متفاوتی داشته باشد.از طرفی نوزادان مانند گیاهان رشد سریع دارند، به این معنی که ممکن است لباسی که با قیمت بالا برای یک ماهگی کودک تهیه می‌کنیم به دلیل رشد سریع کودک، فقط یکبار استفاده شود. پس چه لزومی دارد لباسی را که قرار است یک یا دو بار پوشیده شود، با قیمت بالا تهیه کنیم؟

۲) خرید اکسسوری و لوازم غیر ضروری را حذف کنید

سیسمونی کامل کودک به معنای خرید هر چیزی نیست، بلکه سیسمونی کامل سیسمونی است که در آن لوازم ضروری و مورد نیاز کودک خریداری شود. برخی در خرید سیسمونی اقدام به خرید لوازم لوکس و اضافی می‌کنند و تصور می‌کنند اگر آن لوازم خریده نشود، سیسمونی کودکشان ناقص است. مثلا ساعت دیواری برای اتاق کودک، آباژور، ست تزئینات و… اما این اکسسوری‌ها واقعا تا چه حد مورد نیاز و به درد بخور است؟ یک کودک حداقل تا ٧ سالگی ممکن است نیازی به استفاده از ساعت و یا آباژور نداشته باشد. بعد از آن نیز ممکن است از طرح یا رنگ ساعتی که شما برایش انتخاب کرده‌اید خوشش نیاید.

خرید اکسسوری‌ها، در بسیاری از موارد یک هزینه اضافی و غیرضروری است.

۳) ست چند تکه نخرید

برخی از لوازم ضروری کودک، در قالب ست‌های چند تکه فروخته می‌شود. مثلا ممکن است قصد تهیه یک حوله نوزاد را داشته باشید، اما حوله در قالب ست چند تکه‌ای همراه با دستکش، توربان و… باشد. به احتمال زیاد برخی از تکه‌های آن ست، ممکن است کاربرد زیادی نداشته باشد و حتی غیرکاربردی باشد. پس سعی کنید به جای ست‌های چندتکه‌ای، لوازم مورد نیاز خود را به صورت جدا بخرید تا مقرون به صرفه‌تر باشد.

۴) خرید بیش از اندازه لباس مهمانی، اشتباه است

برخی عادت دارند برای کودک خود چندین دست لباس مهمانی بخرند، این در حالیست که ممکن است تا چند ماهگی هیچ کدام از آن لباس‌ها استفاده نشود، زیرا از یک طرف کودک سریع رشد می‌کند و از طرفی ممکن است به دلیل حساسیت‌های فصلی یا جلوگیری از بیماری کودکان، نیاز باشد کودک تا چندین ماه بیرون از خانه برده نشود. ضمن آن‌که راحتی نوزاد بیش از خوش‌لباس بودنش اهمیت دارد.

۵) لباس‌های خارج از فصل نخرید

اگر قرار است کودک شما در تابستان به دنیا بیاید، بهتر است لباس‌های او را مناسب با همان فصل بخرید و خرید لباس‌های پاییزی یا زمستانی را در همان فصل انجام دهید تا هم سایز لباس کودک برایتان مشخص شده باشد، هم بدانید که به چه تعداد لباس تابستانی یا پاییزی نیاز دارید. یا مثلا اگر قرار است کودک در ماه شهریور به دنیا بیاید، بهتر است تعداد لباس‌های تابستانی او کم باشد و در عوض لباس‌های ضخیم‌تر را بیشتر بخرید.

۶) از خرید کفش و سرهمی‌های جوراب‌دار خودداری کنید

کودک حداقل تا قبل از یک سالگی نمی‌تواند راه برود یا اگر هم قادر به راه رفتن باشد، قرار نیست در کوچه و خیابان قدم بگذارد. پس خرید کفش یک خرید اضافی و غیرضروری است و بهتر است در خرید این لوازم خسیس باشید! از طرفی در خرید سرهمی نیز بهتر است از نوع بدون جوراب استفاده کنید. زیرا با رشد کودک، جوراب مانع استفاده مجدد از سرهمی می‌شود.

به جای سرهمی جوراب‌دار، از سرهمی بدون جوراب و خرید جداگانه جوراب استفاده کنید. البته این بستگی به فصل و سلیقه پدر و مادها دارد.

جدیدترین کالاهای موجود شده در علی کالا

۷) لباس را کمی بزرگتر از سایز کودک انتخاب کنید

بعضی از مادران دوست دارند لباس کودک کاملا برایش کیپ و چسبان باشد. این انتخاب باعث می‌شود که بسیاری از لباس‌ها، خیلی زود یکبار مصرف شوند و قابل استفاده نباشند. از طرفی ممکن است کودک در لباس‌های چسبان، اذیت شود، بنابراین انتخاب لباسی که کمی بزرگتر از سایز کودک باشد، نه تنها برای او بهتر است بلکه با رشد کودک می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

توجه داشته باشید که منظور از لباس بزرگتر، به معنای لباس بسیار گشاد نیست، بلکه انتخاب لباس راحت‌تر نسبت به لباس چسبان و تنگ است.

۸) از لباس‌های یقه فرشته استفاده کنید

لباس‌های یقه فرشته، برای سر کودک مناسب هستند و به راحتی از سر رد می‌شوند. اما یقه‌های دیگر ممکن است باعث ناراحتی کودک شوند و مادران بعد از استفاده از این نوع لباس‌ها مجبور شوند آنها را کنار بگذارند. پس به نوع یقه و راحتی آن نیز توجه داشته باشید.

۹) به رنگ لباس توجه داشته باشید

انتخاب رنگ لباس، می‌تواند در دوام آن تاثیر داشته باشد. لباس‌های کاملا سفید گرچه برای کودک از نظر سلامتی و رعایت موارد بهداشتی بهتر است، اما به دلیل آنکه هر لکه‌ای را به خوبی نشان می‌دهد و نیازمند شست و شوی مداوم است، ممکن است کیفیت خود را زود از دست بدهد. شما می‌توانید به جای لباس‌های کاملا سفید، از رنگ‌های روشن دیگر و یا حتی رنگ‌های خنثی که به کودک آرامش می‌دهد استفاده کنید.

هوشمندانه رفتار کنید

برخی از افراد، مخصوصا درگذشته که تعداد فرزندان بیشتر بود، لباس‌های نوزادان را تا چند سال نگه می‌داشتند و آن را به نوزادان تازه متولد شده خواهران و برادران خود می‌دادند. زیرا معتقدند کودک خیلی سریع رشد می‌کند و خرید لباس زیاد کار اشتباهی است. این رسم با شرط رعایت موارد بهداشتی، رسم خوبی است و می‌تواند در کاهش هزینه‌های خرید سیسمونی یا لباس‌های کودک مناسب باشد. این کار می‌تواند روشی عاقلانه برای حذف برخی از هزینه‌های غیرضروری باشد.

بیشترین تخفیف ها سیسمونی و اسباب بازی در این کالاهاست پس عجله کنید

وسایل غیرضروری در خرید سیسمونی

  • سرویس کالسکه لوکس

سرویس کالسکه جزو وسایل گران قیمت خرید سیسمونی به شمار می‌رود که متاسفانه در اغلب خانواده‌ها با چشم‌پوشی از کارآیی آن، خریداری می‌شود اما شاید در کمتر خانه‌ای مورد استفاده قرار بگیرد مگر در مواقع رفتن به خرید یا پیاده‌روی. 

  • صندلی ماشین بخرید

خرید صندلی ماشین را می‌توان ضروری دانست. از یک جایی به بعد باید فرزند خود را در صندلی عقب خودرو قرا دهید چرا که در آغوش گرفتن او و نشستن در صندلی جلوی مشین اصلا ایمن و درست نبوده، همچنین قرار دادن فرزندتان به تنهایی در صندلی عقب هم خطرناک است و باید محافظ داشته باشد. اینجاست که صندلی ماشین به کار می‌آید اما لازم نیست حتما روی سیسمونی خریده شود زیرا تا مدت‌ها فرزند شما توانایی نشستن در صندلی را ندارد؛ همچنین اگر خودرو ندارید هم نیازی به خرید این وسیله نیست.

  • سه چرخه و دوچرخه را برای سیسمونی نخرید

بجای خرید ۳چرخه کودک و ۲چرخه شما می توانید اسباب بازی هایی بخرید که کودک شما تا ۱ سالگی بتوانند از آنها بازی کنند چون اسباب بازی های بزرگ در سال اول تولد خیلی کاربرد نیستند.

پر امتیازترین کالاهای اینجا هستن

خرید سیسمونی ارزان نی نی سایت
خرید سیسمونی از کارخانه
فروشگاه اینترنتی خرید سیسمونی مادرآن
خرید اینترنتی سیسمونی دیجی کالا
کانال سیسمونی ارزان
لباس نوزادی ارزان قیمت دیجی کالا
سیسمونی ارزان قشم
فروشگاه اینترنتی سیسمونی پرداخت درب منزل
فروشگاه اینترنتی خرید سیسمونی مادرآن
خرید اینترنتی سیسمونی ارزان
خرید لباس نوزاد پرداخت درب منزل
قیمت سیسمونی کامل نوزاد دیجی کالا
کانال سیسمونی پرداخت درب منزل
فروشگاه سیسمونی در تهران
خرید اینترنتی سیسمونی دیجی کالا
بهترین سایت خرید سیسمونی نی نی سایت
فروشگاه سیسمونی راشا

دسته‌بندی مطالب آموزشی
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط
محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام
ارسال رایگان

برای سفارش های بالای ۳.۵۵۰.۰۰۰ هزار تومان
 

برای آگاهی از کالاهای تخفیف خورده
عضو اینستاگرام علی کالا شوید

(در اینستاگرام"علی کالا"یا" Alikala.ir" را جستجو کنید)


برای دیدن کالاهای جدید اینجا بزنید

راه های اعتماد به هایپر سیسمونی علی کالا
حالا بخرید
* راهنمای خرید از علی کالا
close-link
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت