مراکز خرید سیسمونی کودک و نوزاد در تهران + آدرس و لوکیشن

بازدید: 1,001 بازدید
پیراهن 2 تیکه پسرانه طرح ببر مهتا

مراکز خرید سیسمونی کودک و نوزاد در تهران + آدرس و لوکیشن

یکی دیگر از سوال‌های مهم والدین در خصوص خرید سیسمونی این است که سیسمونی کودک و نوزاد خود را از کجا بخریم؟ یا همان جست‌ و جوی بازار است.

پاسخ ما به این پرسش شامل چند قسمت می‌شود که توصیه‌هایی را به همراه دارد تا بدون دردسر به فروشگاه‌های اصلی فروش بازار سیسمونی دسترسی پیدا کنید.

عکس بخشی از محیط فروشگاه بزرگ سیسمونی علی کالا
عکس بخشی از محیط فروشگاه بزرگ سیسمونی علی کالا

برندهای مختلفی در بازار سیسمونی وجود دارد. هم خارجی و هم ایرانی. انتخاب برند به سلیقه شما بستگی دارد اما وقتی برندهای ایرانی با مشابه خارجی‌شان برابری می‌کنند و قیمتشان هم کمی پایین‌تر است، چرا سراغ خارجی‌ها برویم؟ ولی باز هم سلیقه سلیقه شماست. خرید لوازم مورد نیاز نوزاد از اهمیت زیادی برخوردار است. نوزاد بسیار حساس است و کوچکترین موردی ممکن است در او ایجاد حساسیت و ناراحتی کند. پس قبل از اینکه به برند لباس و کالایی‌که می‌خرید توجه کنید، دقت کنید لباس یا وسیله‌ای که انتخاب می‌کنید نکات بهداشتی و استاندارد لازم را رعایت کرده باشد. مثلا لباس زیر، کش سفتی نداشته باشد و در آن مواد و الیاف مصنوعی کمتر استفاده شده باشد. تخت و کریر جوری نباشد که به ستون فقرات و کمر بچه آسیب برساند.

کجا برای خرید سیسمونی تو تهران بهتره؟!!!

  1. برای برندهای ایرانی توصیه ما تماس با کارخانه تولیدکننده است. اصلا تردید به خود راه ندهید، با مدیریت فروش کارخانه یا روابط عمومی آن تماس بگیرید و در خصوص فروش مستقیم و یا فروشگاه‌های اصلی آنها سوال کنید، اطمینان داشته باشیدکه مقرون به صرفه‌تر از مراجعه به بازار است.
  2. برای برندهای خارجی؛ چند سالی است نمایندگی‌های معتبری چون چیکو، استیل، بی‌بی ست، فیلیپس اونت و… در ایران مشغول به فعالیتند. شما می‌توانید به مراکز خرید سیسمونی معتبر این برندها به محله فلاح ، میدان گلچین سیسمونی علی کالا و یا خیابان بهار مراجعه کنید. البته  توجه داشته باشید فروشگاه های خیابان بهار بسیار لوکس و گران می باشند.
  3. در خصوص دیگر برندهایی که در بازار موجودند شما می‌توانید بر حسب سلیقه و اطمینان به فروشگاه، به پیچ شمیران خیابان بهار و محله فلاح ، میدان گلچین  سیسمونی علی کالا مراجعه کنید. این محل‌ها مراکز اصلی فروش سیسمونی در تهران و حومه به شمار می‌روند. هایپر سیسمونی علی کالا به تنهایی به اندازه یک پاساژ ۶۰۰ متری صفر تا ۱۰۰ سیسمونی را با قیمت مناسب یکجا دارد.
  4. برای خرید ست‌های چوبی نیز جاهای زیادی وجود دارد مثلا بازار لوازم چوبی سراج، بازار مبل ایران واقع در یافت‌آباد یا چهاردانگه مراجعه کنید. دقت داشته باشید این فروشگاه ها به قیمت های بسیار بالایی اجناس خود را می فروشند. پیشنهاد می کنیم سفارش سرویس چوبی خود را به فروشگاه سیسمونی علی کالا  بدهید. علی کالا با کارگاه های خارج از شهر در ارتباط می باشد و به همین دلیل قیمت های بسیار مناسب تری را به شما پیشنهاد میدهد.
  5. برای لوازم بهداشتی، پوشک و… توصیه می کنیم به محله فلاح ، میدان گلچین فروشگاه سیسمونی علی کالا سر بزنید تا بتوانید یک جا خرید سیسمونی داشته باشید. البته از بازار، جمهوری و بهار هم می توانید این لوازم را تهیه کنید اما با قیمتی بالاتر
  6. از فروشگاه علی کالا می توانید به صورت اقساطی سیسمونی بخرید.

معرفی بهترین سیسمونی فروشی ارزان و گرانترین فروشگاه فروش سیسمونی و لوازم کودک در تهران به همراه آدرس، شماره تماس و لوکیشن آن

۱- مرکز خرید علی کالا

فروشگاه علی کالا به عنوان مرجع تخصصی فروش اینترنتی و حضوری لوازم مادر و کودک (سیسمونی، اسباب بازی، پوشاک و لوازم شخصی مادر و نوزاد ) و یکی از بزرگترین مراکز خرید سیسمونی در تهران آماده ی ارائه ی بهترین سیسمونی از برندهای متنوع ایرانی و خارجی به شما عزیزان می باشد. سیسمونی نوزاد دختر و سیسمونی نوزاد پسر خود را می توانید به طور حضوری یا به صورت خرید آنلاین و اینترنتی از مجموعه بزرگ سیسمونی نوزادی علی کالا انجام دهید.
فروشگاه علی کالا دارای ”مجوز و نماد اعتماد الکترونیک” از”مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت معدن و تجارت” می باشد. این نماد، به کسب و کارها و فروشگاه هایی اعطاء میشود ، که همه شرایط و اعتبار و صلاحیت لازم برای فعالیت در زمینه فروش اینترنتی را داشته باشند.

سیسمونی نوزاد پسر ، سیسمونی نوزاد دختر ، سرویس خواب نوزاد و کودک و نوجوان و تخت و کمد نوزاد در فروشگاه اینترنتی سیسمونی و لوازم نوزاد علی کالا، لیست کامل خرید سیسمونی ، خرید اینترنتی سیسمونی ارزان از کاملترین فروشگاه اینترنتی سیسمونی، در فروشگاه علی کالا امکان پذیر می باشد.

خرید یک سیسمونی کامل با کلی برند ایرانی و خارجی فقط درسیسمونی علی کالا امکان پذیر می شد. علی کالا یک فروشگاه با مساحت ۷۰۰ متر مربع در دل شهر تهران می باشد.

آدرس: تهران ، محله فلاح ، میدان گلچین، پلاک ۱۷۶
درسترسی از طریق مترو زمزم (خط قائم/آزادگان) حدود ۵ دقیقه پیاده روی. تاکسی از مترو تا میدان گلچین هم هست.

محل فروشگاه علی کالا تقریبا انتهای اتوبان نواب می باشد آدرس علی کالا در محدوده طرح ترافیک نمی باشد و به راحتی می توانید با ماشین شخصی خود به این فروشگاه مراجعه کنید

جای پارک برای پارک ماشین شخصب خود وجود دارد و می توانید همه روزه در همه ایام به علی کالا مراجعه کنید.

[jwp-video n=”1″]

برای بررسی اعتبار فروشگاه علی کالا اینجا بزنید

برای مشاهده راه های ارتباطی با علی کالا ، شماره تماس و آدرس اینجا کلیک کنید

برای مشاهده فیلم مختصری از داخل فروشگاه در اینستاگرام رو اینجا بزنید

۲- گرانترین پاساژ و فروشگاه فروش سیسمونی و لوازم مادر و کودک در خیابان بهار می باشد

آدرس سیسمونی فروشی خیابان بهار: تهران، خیابان انقلاب شرق، خیابان بهار

۳- مرکز بعدی فروش سیسمونی بازار عبدل آباد می باشد

آدرس: تهران، منطقه عبدل آباد

۴- مرکز خرید بازار بزرگ تهران

آدرس: تهران ، بازار بزرگ پانزده خرداد

۵-سه راه جمهوری، نوفل لوشاتو: فروش انواع لباس نوزاد و کودک

۶- سیسمونی آقا بزرگ

آدرس و لوکیشن فروشگاه سیسمونی آقا بزرگ

فروشگاه آقا بزرگ تقریبا در حاشیه شهر می باشد و برای مراجعه به آنجا باید بنزین بیشتری بسوزانید و به اطراف تهران مراجعه کنید ایستگاه مترو نزدیک این محدوده وجود ندارد و فقط باید با ماشین شخصی به سمت بهشت زهرا تشریف بی

به شما پیشنهاد می کنیم قبل از رفتن به فروشگاه آقا بزرگ قیمت های این فروشگاه را با علی کالا در سایت مقایسه کنید ببنید کدوم بهتره

لوکیشن سیسمونی آقا بزرگ
آدرس دقیق فروشگاه سیسمونی آقا بزرگ شهرستان ری در خیابان شهید رجایی

سیسمونی آقا بزرگ تهران، قیمت اجناس آقابزرگ، سیسمونی آقا بزرگ نی نی سایت، قیمت سرویس چوب سیسمونی آقا بزرگ، لوکیشن سیسمونی آقا بزرگ سیسمونی آقا بزرگ چطوره، لوکیشن سیسمونی آقا بزرگ، قیمت سرویس چوب سیسمونی آقا بزرگ، سیسمونی آقا بزرگ تهران، قیمت اجناس آقابزرگ، پیج سیسمونی آقا بزرگ، سیسمونی آقا بزرگ نی نی سایت، سیسمونی آقا بزرگ چطوره، سرویس چوب سیسمونی آقا بزرگ نی نی سایت
اطلاعات کامل سیسمونی آقا بزرگ محله عبدل آباد تهران به همراه آدرس
فروشگاه سیسمونی در تهران
بهترین سایت خرید سیسمونی نی نی سایت
فروشگاه سیسمونی راشا

فروشگاه علی کالا به عنوان مرجع تخصصی فروش اینترنتی و حضوری لوازم مادر و کودک (سیسمونی، اسباب بازی، پوشاک و لوازم شخصی مادر و نوزاد ) و یکی از بزرگترین مراکز خرید سیسمونی و لوازم کودک به وسعت یک پاساژ ۷۰۰ متری(فروش بصورت حضوری و اینترنتی) در تهران آماده ی ارائه ی بهترین سیسمونی از برندهای متنوع ایرانی و خارجی به شما عزیزان می باشد. سیسمونی نوزاد دختر و سیسمونی نوزاد پسر خود را می توانید به صورت حضوری یا به صورت خرید آنلاین و اینترنتی از مجموعه بزرگ سیسمونی نوزادی علی کالا انجام دهید.
فروشگاه علی کالا دارای ”مجوز و نماد اعتماد الکترونیک” از”مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت معدن و تجارت” می باشد. این نماد، به کسب و کارها و فروشگاه هایی اعطاء میشود ، که همه شرایط و اعتبار و صلاحیت لازم برای فعالیت در زمینه فروش اینترنتی را داشته باشند. حضور علی کالا در نمایشگاه بین المللی مادر و کودک نشان از اعتبار این فروشگاه می باشد و عزیزانی که می خواهند به صورت غیر حضوری از علیکالا خرید کنند با بررسی مجوز های ما به سادگی می توانند به ما اعتماد کنند. برای بررسی مجوز های علی کالا اینجا بزنید.

بازار سیسمونی فروشی در تهران و راسته‌های سیسمونی فروشی در تهران:

  1. محله فلاح ، میدان گلچین : یک فروشگاه بزرگ ، با کلی لباس، پوشاک، اسباب بازی با مساحت ۷۰۰ متر
  2. عبدل آباد : اگه به دنبال جمع کردن یک سیسمونی خوب و با قیمت مناسب هستید. ابتدا به علی کالا سر بزید که فاصله ۳ دقیقه ای با عبدل آباد دارد و بعد از اگر راضی نشدین به جاهای دیگر مراجعه کنید. در این بازار یک خیابان پر از فروشگاههای تخصصی فروش سیسمونی کودک و نوزاد برای شما آماده شده است. با توجه به کم بودن هزینه اجاره مغازه ها نسبت به بازار های دیگر قیمت ها خیلی بهتر هستند. ضمن اینکه تنوع برندهای ایرانی و خارجی را می توانید در کنار هم بیابید.
  3. خیابان بهار: در خیابان بهار  جنوبی حدفاصل طالقانی و انقلاب: در این راستا می توانید برندهای خارجی و ایرانی را یکجا ببینید. البته اگر بودجه تان محدود است، بهتر است یا با لیست از پیش فهرست خرید از پیش تعیین شده به خیابان بهار بروید یا اصلا به پیشنهادهای اضافی فروشنده ها توجه نکنید وگرنه مجبور می شوید دو برابر از مقداری که پیش بینی کردید خرج کنید. این نکته درگوشی را هم به خاطر داشته باشید که در فروشگاه های خیابان بهار قیمت ها کمی بالاتر از بازار بزرگ، جمهوری و… است.
  4. سه راه جمهوری، نوفل لوشاتو: در خود خیابان جمهوری خیلی دنبال سیسمونی فروشی نگردبد و مستقیم سراغ پاساژ قدیمی سیسمونی بروید که بیش از ۵۰ فروشگاه را در خود جای داده و جزو مراکز اصلی فروش این محصولات است.
  5. بازار بزرگ: در بازار بزرگ راسته‌های مختلفی است که می‌توانید فروشگاه‌های فروش لوازم سیسموین را در آنها بیابید. یکی از این پاساژها طبقه بالای راسته ل.ازم التحریر فروش‌هاست. طبقه دوم پاساژ مهتاش که بعد از راسته روسری فروش‌های بازار است هم مغازه‌های سیسمونی فروشی دارد. اگر می‌خواهید لباس‌های نوزادتان را هم از بازار بزرگ بخرید، بد نیست به پاساژ تهرانچی، بعد از ورودی مسجد امام سر بزنید. البته پاساژ کویتی‌های خیابان پانزده خرداد هم یکی دو فروشگاه لباس فروشی دارد که ویژه برندهاست و طبعیتا اجناسشان کمی گران تر از عرف بازار.
  6. فروشگاههای لباس بارداری در خیابان مفتح شمالی: فروشگاه های لباس بارداری بورس خاصی ندارند. در پاساژ آرین و در مراکز خرید دیگر می توانید تک و توک این مغازه ها را پیدا کنید. اما اگر می خواهید با یک بار سر زدن، به چند فروشگاه دسترسی داشته باشید، می توانید به خیابان مفتح سر بزنید. مفتح شمالی حد فاصل خیابان مطهری و هفت تیر یک پاساژ کوچک هست که چند مغازه لباس بارداری در آن وجود دارد. در این چند مغازه می توانید لباس بارداری مجلسی، مانتو، لباس اسپرت و دورهمی، لباس راحتی برای خانه، لباس زیر بارداری و هر چیز دیگری را که برای پوشش دوران بارداری لازم دارید، تهیه کنید.
  7.  اگر خرید کلان دارید، می ارزد بازار بروید. اگر در بازار دنبال لباس بچه هستید می توانید به خیابان پانزده خرداد پاساژ کویتی ها هم سر بزنید. ۳،۲ فروشگاه در آنجا هست که لباس های مارک دار با قیمت مناسب دارند. در بازار بزرگ راسته‌های مختلفی است که می‌توانید فروشگاه‌های فروش لوازم سیسموین را در آنها بیابید. یکی از این پاساژها طبقه بالای راسته لوازم التحریر فروش‌هاست. طبقه دوم پاساژ مهتاش که بعد از راسته روسری فروش‌های بازار است هم مغازه‌های سیسمونی فروشی دارد. اگر می‌خواهید لباس‌های نوزادتان را هم از بازار بزرگ بخرید، بد نیست به پاساژ تهرانچی، بعد از ورودی مسجد امام سر بزنید. البته پاساژ کویتی‌های خیابان پانزده خرداد هم یکی دو فروشگاه لباس فروشی دارد که ویژه برندهاست و طبعیتا اجناسشان کمی گران تر از عرف بازار است.


فروشگاه اینترنتی سیسمونی کودک و نوزاد

با توجه به روند روز افزون کاربرد اینترنت و شبکه های اجتماعی و تاثیر مستقیم آن در بازاریابی و فروش اینترنتی، فروشگاه های سیسمونی نیز بیکار ننشسته اند و برای رقابت در این حوزه و همچنین فراهم آوردن امکان خرید راحت برای مشتریان خود، از این بستر استفاده می نمایند. بنابراین مراکز خرید سیسمونی کم کم جای خود را به فروشگاه های اینترنتی سیسمونی داده اند

فروشگاههای مختلفی در زمینه فروش اینترنتی سیسمونی راه اندازی شده و فعالیت می کنند که هرکدام مزیت ها و معایبی دارند.

کدام فروشگاه اینترنتی سیسمونی بهتر است؟

اگر از بین گزینه های خرید حضوری سیسمونی و خرید اینترنتی سیسمونی ، سراغ گزینه دوم رفته اید بایستی در انتخاب فروشگاه به موارد زیر توجه نمایید.

  • توجه داشته باشید که فروشگاهی که انتخاب کرده اید معتبر و دارای مجوز های لازم برای فروش اینترنتی باشد.
  • معمولا فروشگاه هایی که بصورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارند تنوع اقلام و تخصص بهتری دارند
  • اگر دنبال برند یا محصول خاصی هستیم بهتر است عجول نباشیم و از بین چند فروشگاه بهترین قیمت را انتخاب نماییم.
  • تضمین کالا و ضمانت کیفیت از جانب فروشگاه معیار مهم دیگری است که بایستی در خرید اینترنتی سیسمونی به آن توجه نماییم.
  • شرایط ارسال کالا و زمان تحویل از دیگر موارد حائز اهمیت در انتخاب فروشگاه اینترنتی می باشد.

هایپر سیسمونی بزرگ علی کالا یک فروشگاه بزرگ سیسمونی و اسباب بازی که همه شرایط فروش اینترنتی را دارد و شما می توانید حضوری از سیسمونی بزرک

جدیدترین ها کالاهای فروشگاه علی کالا

سیسمونی علی کالا یک فروشگاه معتبر برای خرید حضوری در تهران و اینترنتی برای سراسر کشور سیسمونی کودک، اسباب بازی، پوشاک و لوازم بهداشتی نوزاد و مادر می باشد که همه آیتم های مربوط به یک فروشگاه اینترنتی را دارد. علی کالا با داشتن فضای بسیار مناسب و بزرگ یکی از بزرگترین فروشگاه های فروش سیسمونی در تهران می باشد.

فضای مناسب برای پارک، سرویس بهداشتی، در نزدیکی فروشگاه علی کالا فروشگاه های افق کوروش، جانبو، وین مارکت و مسجد اعظم امام وجود دارد.

۲ شیرینی فروشی ، پخت نان فانتزی، یک فروشگاه پلاسکو و چند بوتیک فروش لباس کودک نوجوان در همسایگی علی کالا در میدان گلچین وجود دارد


برای ارتباط با علی کالا، شماره تماس، آدرس و لوکیشن اینجا کلیک کنید

سیسمونی علی کالا یکی از فروشندگان معتبر دیجی کالا می باشد.

 

 

 

با توجه به نکات گفته شده در فروشگاه های اینترنتی، ما به شما فروشگاه اینترنتی و حضوری سیسمونی علی کالا را معرفی می کنیم. در سیسمونی علی کالا شما می توانید هم بصورت اینترنتی و هم بصورت حضوری خریدی مطمئن داشته باشد. 

سیسمونی علی کالا تضمین کیفیت و کمترین قیمت را مشتریان عزیز خود می دهد.

خدمات مشتریان علی کالا آماده هرگونه پاسخگویی در زمینه های پیگیری سفارشات ، شکایات ، درخواست برگشت یا تغییر سفارش ، مشاوره تخصصی در حوزه خرید سیسمونی و لوازم مورد نیاز مادران و کودکان یا هرگونه انتقادات و پیشنهادات مورد سوال مشتریان ارزشمند خود میباشد .

با سیسمونی علی کالا در تماس باشید ، ما با شما و درکنار شما هستیم …

 

در پایین این صفحه برای مسیریابی بهتر عکس هوایی منطقه قرار داده شده است.


تلفن های تماس:

شبکه ها اجتماعی:

علیکالا در شبکه های اجتماعی  

ایمیل:

پشتیبان سایت علی کالا:

ساعت کار (برای ایام نوروز ساعت کاری متفاوت می باشد)

  • همه روز (گاهی ایام شهادت  شهادت ممکن است فروش حضوری نداشته باشیم، می توانید عضو شبکه های اجتماعی علی کالا به آدرس های بالا شوید تا از تعطیلات مطلع شوید)
  • شنبه تا ۵ شنبه از ساعت ۱۱ الی ۲۱:۰۰
  • جمعه ها از ساعت ۱۴ الی ۲۱:۰۰

امکان خرید ۲۴ساعته از سایت اینترنتی فروشگاه سیسمونی علی کالا وجود دارد. 


برای پیگیری سفارش خود می توانید در طول هفته از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۲۱  و در ایام تعطیل از ساعت ۱۱ صبح تا ساعت ۲۰  با ما در واتساپ به شماره ۰۹۰۲۲۵۴۵۲۵۰ در ارتباط باشد و یا برای ما ایمیل بزنید.

لطفا فقط در ساعت کاری فروشگاه با این شماره ها تماس بگیرد خارج از ساعت کاری می توانید فقط در پیام رسان ها پیام بدهید.


دسته‌بندی مطالب آموزشی
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط
محصولات مرتبط

7 پاسخ به “مراکز خرید سیسمونی کودک و نوزاد در تهران + آدرس و لوکیشن”

  1. فروشگاه علی کالا بشدت منصفه و هرچی بخایم داره ممنو ناز کارکنان خوب و با اخلاقش

    1. بله درست می فرمایید
      شما می تونید علاوه بر خرید اینترنتی مطمئن از علی کالا به فروشگاه ما مراجعه کنید و با خیالی بسیار آسوده تر خرید کنید

  2. سلام
    حضوری خرید کردیم، خیلی راضی بودیم
    اول از برخورد خوب فروشنده، بعد قیمتها و کیفیت خوب اجناس
    خدا قوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام
ارسال رایگان

برای سفارش های بالای ۳.۵۵۰.۰۰۰ هزار تومان
 

برای آگاهی از کالاهای تخفیف خورده
عضو اینستاگرام علی کالا شوید

(در اینستاگرام"علی کالا"یا" Alikala.ir" را جستجو کنید)


برای دیدن کالاهای جدید اینجا بزنید

راه های اعتماد به هایپر سیسمونی علی کالا
حالا بخرید
* راهنمای خرید از علی کالا
close-link
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت