نکته بسیار مهم که حتما باید دقت فرمایید: هنگام تحویل کالای خود در حضور مامور پست بسته بندی سفارش خود را باز کرده و اگر سفارش شما دارای ایراد از جمله : شکستگی، لپ پریدگی ، معیوب و هرگونه آسیب دیدگی بود آن را به مامور پست تحویل داده و صورتجلسه مرجوعی پرکنید و حتما در صورت جلسه عنوان آسیب دیدگی قید شود اگر کارتن و بسته بندی سفارش شما ایراد داشت حتما دقت خود را بیشتر نمایید. در غیر این صورت اگر کالا را تحویل بگیرید و بعدا متوجه آن شوید هزینه مرجوع آن کالا برعهده خریدار بوده و علی کالا هیچ مسولیتی را قبول نمی کند این نکته را به اهالی منزل و یا شخص تحویل گیرنده گوشزد نمایید.
ورود کاربران به وبسایت علی کالا هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرحهای تشویقی و سایر خدمات ارائه شده توسط علی کالا به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات علی کالا است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین علی کالا از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای علی کالا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای علی کالا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات علی کالا اقدام کند.
همچنین از آنجا که علی کالا یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید کالا یا خدمات اقدام میکند.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات علی کالا استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا بهعلی کالا ایمیل میزنید ویا در کانال تلگرام و یا واتساپ علی کالا سفارش می دهید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که علی کالا به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند و یا در تلگرام یا واتساپ اطلاع مب دهند ، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای ما از طریق آنها صورت میگیرد.
جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، امکان دارد علی کالا برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه علی کالا را در پروفایل خود لغو کنند.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
علی کالا به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات علی کالا، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط علی کالا جزئی از اموال علی کالا محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار علی کالا است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای علی کالا محفوظ میدارد.
علاوه بر این، اسکریپتها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط علی کالا و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصارعلی کالا است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وبسایت علی کالا و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روشهای مشابه مانند جمع آوری دادهها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای علی کالا محفوظ است.
در صورت استفاده از هر یک از خدمات علی کالا، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است.
علی کالا محصولاتی مناسب استفاده افراد زیر ۱۸ سال نیز به فروش میرساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوانتر هستند میباید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند. در غیر اینصورت خسارت های بوجود آمده بر عهده خریدار می باشد.
مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی علی کالا یعنی www.AliKala.ir ، کانال تلگرام @AliKala ، ایمیل فروشگاه به نشانی As.mohammadi@gmail.com و همچنین Info@Alikala.ir می باشد. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرسهای رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمیگیریم.
وب سایت علی کالا هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.AliKala.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامههای گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ گاه با این روشها با شما تماس نمیگیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از آدرسهای ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت علی کالا از طریق پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. علی کالا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در علی کالا به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای علی کالا محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب اعلامی(شماره شبا) از سوی مشتری واریز خواهد شد.
علی کالا مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای علی کالا محفوظ است.
در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت علی کالا، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای علی کالا محفوظ است. علی کالا در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت علی کالا میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، علی کالا جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند.
همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویلگیرنده ثبت یا انتخاب میکند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکانپذیر نخواهد بود.
امکان پرداخت در محل وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ سفارشها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.
در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
در رابطه با سرویس تحویل، سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده میشود. و اگر درخواست تحویل کالا درب منزل را دارید می بایست هزینه خدمات ارایه شده به پیک جداگانه پرداخت گردد.
اگر ارسال توسط پست باشد در ساعت تحویل کالا، علی کالا دخالتی نداشته و ساعت تحویل به ساعت کاری پست منطقه بستگی دارد. پیک علی کالا در ساعت های بین ساعت ۱۷ الی ۲۲ خرید شما را تحویل می دهد، اگر آدرس سفارش شما محل کارتان می باشد می بایست از قبل هماهنگ شود در غیر این صورت اگر سفارش به آدرس شما ارسال گردد و شما در آنجا نباشید برای ارسال مجدد شامل هزینه می شود.
لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان تا ثبت نهایی سفارش ایجاد نمیکند.
همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، بهویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت انگیز که دارای محدودیت تعدادی و زمانی هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند.
شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد سبد خرید سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که علی کالا هیچگونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
خسارت در هنگام حمل و نقل
علی کالا همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.
لطفا دقت نمایید حتما قبل از تحویل سفارش خود از اداره پست اگر بسته بندی ایراد داشته باشد، حتما آن را باز کرده و در صورت آسیب دیدگی جدی از تحویل گرفتن کالا خود داری نمایید و آن را مرجوع نمایید. در غیر این صورت علی کالا هیچ گونه مسئولیتی را قبول نمی کند.
دستورالعمل مرجوع کالا و تعویض کالا
به دلیل تنوع بسیار زیاد محصولات و طرح های بسیار زیاد برخی از اقلام بخصوص کالاهای خواب و کالاهایی که توسط تولیدی ها از جمله قنداق، تشک های گارد دار و غیره ممکن است عکس هایی که در سایت قرارداده شده است در طرح کالایی که فرستاده شده است تغییراتی از جمله مدل چشم، مدل ابرو موجود باشد. برای لباس ها به دلیل تغییرات بسیار زیاد در سایز آنها در فروش حضوری در فروشگاه سایز بندی گذاشته نشده است، قبل از نهایی کردن سفارش از مدل مورد نظر خود از طریق ارتباط با ما مطمئن شوید. هرگونه هزینه مرجوعی و هزینه های جانبی تعویض کالا برعهده خریدار می باشد. از آنجا که واریزی ها بصورت آنلاین در سامانه اداره مالیات محاسبه می گردد و مبلغ خرید شما از طرف اداره مالیات جز درآمد ما محاسبه می گردد ما نمی توانیم کالایی را پس بگیریم و فقط تعویض داریم(تعویض هم برای همه کالاها امکان پذیر نمی باشد) این قانون هم در خرید حضوری صادق است و هم در خرید های آنلاین.
کالاهایی که شامل مرجوع نمی شود
لطفا دقت فرمایید ملزومات بادی و آرایشی و بهداشتی و لوازمی مثل شیشه شیر و شیردوش و لوازمی از این قبل مرجوعی ندارد. لباس های مجلسی و مناسبتی که ممکن است فقط برای یک شب لازم باشد.
ضوابط و مسئولیتهای مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی
اطلاعات هر محصول آرایشی و بهداشتی در وبسایت علی کالا، صرفاً برای اطلاعرسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفهای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند.
همچنین،نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وبسایت درج کردهاند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و علی کالا مسئولیتی ایجاد نمیکند. همچنین علی کالا مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بستهبندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیتهای آن بر عهده مشتری است و فروشگاه علی کالا در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.به دلیل رعایت موارد بهداشتی هیچ کالای بهداشتی پس یا تعویض نخواهد شد.
علی کالا نسبت به عوارض جسمی و بیماریهای ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیتهای پوستی، جراحات و …) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیریهای لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکتهای مربوط ( نمایندگیها و تامینکنندگان رسمی کالا) انجام شود.
نظرات کاربران
هدف از ایجاد بخش نظرات و وبلاگ در علی کالا، اشتراکگذاری تجربهی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش میرسد. بدیهی است بخش نظرات علی کالا با دیگر سایتها و شبکههای اجتماعی متفاوت است.
در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمیشوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمیآیند.
علی کالا در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچگونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت بههیچوجه به معنی تایید فنی علی کالا دربارهی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا میشود، نظرات را اصل و پایهی انتخاب و تصمیمگیری خود قرار ندهند.
شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران:
برای نظر یا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید. یک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغیب خواهد کرد.
نقد کاربران باید شامل قوتها و ضعفهای محصول در استفادهی عملی و تجربهی شخصی باشد و مزایا و معایب بهصورت خلاصه و تیتروار در محل تعیینشده درج شود. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنید.
نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه بهطور واقعبینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.
با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمتهای آنها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد؛ نه بهصورت مطلق.
جهت احترامگذاشتن به وقت بازدیدکنندگان سایت، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از سوالکردن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوال یا درخواست راهنمایی خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید.
کاربران ارسالکنندهی نظر موظفاند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تاییدنشدن نظر کاربر میشود.
تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها میتواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.
در نظرات خود، از بزرگنمایی یا اغراق دربارهی قوتها یا ضعفهای محصول خودداری کنید. بدیهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغهآمیز یا به دور از واقعیت تایید نخواهد شد.
با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینکهای موجود در آن، نباید لینک سایتهای دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینکدادن (فرستادن) دیگر کاربران به سایتهای دیگر و درج ایمیل یا نام کاربری شبکههای اجتماعی خودداری کنید.
تنها نظراتی تایید خواهند شد که مرتبط با محصول موردنظر باشند؛ لذا بحثهای متفرقه و غیرمرتبط با محصول را مطرح نکنید.
کاربران میتوانند نقد خود به هر بخش از علی کالا را در قسمت مربوط اعلام کنند؛ لذا هیچگونه نقدی را دربارهی سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات ننویسید.
توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، بههیچوجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن دربارهی محصولات جدا خودداری کنید.
بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدیدکنندگان سایت مفید باشد؛ لذا از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیرمرتبط یا غیرضروری در این بخش پرهیز کنید.
لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاهکردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا جای ممکن خودداری کنید. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمهی تایید نظرات کاربران است.
شرایط ارسال پرسش یا پاسخ:
– بهتر است پرسش و پاسخ کوتاه و مختصر باشد؛ زبان و رسمالخط فارسی و اسلوب نگارش هم در آن رعایت شده باشد.
– از پرسش و پاسخ دربارهی آدرس سایر فروشگاههای فیزیکی یا اینترنتی و استفاده از لینک خودداری کنید.
– پرسش خودتان را فقط یک بار و زیر محصول موردنظرتان بنویسید.
– از ثبت اطلاعات شخصی از قبیل ایمیل، شماره تماس و نام کاربری شبکههای اجتماعی در بخش پرسش و پاسخ پرهیز کنید.
توجه داشته باشید که نظر یا پرسش و پاسخ فقط باید در رابطه با کالا باشد، بنابراین برای پیگیری یا سوال درباره سفارش یا استفاده از خدمات پس از فروش با پشتیبانی علی کالا از طریق فرم صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع پیگیری سفارش یا خدمات پس از فروش، سوال یا درخواست خود را مطرح کنید.
برای ارسال سایر درخواستها یا پیشنهادهای خود نیز از فرم صفحه “تماس با ما ” استفاده کنید یا به info@AliKala.ir و یا as.mohammadi@Gmail.com ایمیل ارسال کنید.
همچنین می توانید از طریق تلگرام با ما در ارتباط باشید T.me/Alikala_m
نمایندگی
علی کالا در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویسها، تراکنشهای مالی و خدمات قابل ارائه از طریق همین سایت پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی از طریق ایمیل as.mohammadi@Gmail.com و یا با شماره ۰۹۰۲۲۵۴۵۲۵۰به علی کالا اطلاع دهید.
قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، علی کالا هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
علی کالا خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.
عزیزان ساکن در جزایر کشور عزیزمان(کیش، قشم و …) لطفا دقت بفرمایند برخی از اقلام را نمی توانیم از طریق پست به این جزایر ارسال کنیم. ارسال بسته بالای ۱۰ کیلوگرم توسط پست امکان پذیر نمی باشد و باید کالاهایی که از ۱۰ کیلوگرم بیشتر می باشد را در صورت امکان آن را جدا کرده و در بسته بندی های ۱۰ کیلویی قرار دهیم. این خرد کردن باعث می شود هزینه پستی یک کالا نسبت به تعداد آن محاسبه گردد که می بایست این هزینه بیشتر توسط مشتری عزیز به فروشگاه علی کالا پرداخت شود این محدودیت از طرف شرکت ملی پست برای حمل و نقل هوایی می باشد. به عنوان مثال یک بسته ۱۳ کیلویی را اگر خرد کنیم هزینه ارسال آن توسط پست حدود ۱۶۰ هزار تومان می شود ولی هزینه ارسال همین وزن با تیپاکس ۴۳۰ هزار تومان می شود. ارسال آن توسط باربری هم به اندازه هزینه پست می شود ولی زمان ارسال آن حدود ۱۰ روز می برد.
با عضویت در شبکه های اجتماعی علی کالا از تخفیف های ویژه زودتر از همه با خبر شوید. مرکز پخش سیسمونی علی کالا
اینستاگرام
ارسال رایگان
برای سفارش های بالای ۳.۵۵۰.۰۰۰ هزار تومان
برای آگاهی از کالاهای تخفیف خورده
عضو اینستاگرام علی کالا شوید (در اینستاگرام"علی کالا"یا" Alikala.ir" را جستجو کنید)